پشتیبانی

پشتیبانی

فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

پشتیبانی

تیک تایید مجازی باز :: مجازی باز - راهنمای مجازی شما

مجازی باز - راهنمای مجازی شما

مجازی باز - راهنما و رفع کننده مشکلات نرم افزاری و تنظیماتی شما

مجازی باز - راهنمای مجازی شما

مجازی باز - راهنما و رفع کننده مشکلات نرم افزاری و تنظیماتی شما


•نماد های مورد استفاده در وبسایت•

1- «تیک تایید تیم مجازی باز»

نماد  
 
طراح  کاف (تیم طراح مجازی باز)

 

تاریخ استفاده  1395/10/24

 
دلیل استفاده  طی مشاهدات مکرر تیم در رابطه با افرادی که با جعل هویت از طرف مدیریت وبسایت، با هدف هک کردن و در دست گرفتن صفحات کاربران، قصد دریافت پسورد صفحات متعدد افراد مختلف را داشتند.لذا با توجه به حساسیت عمل و ضرورت اعتماد مردم به قبیل وبسایت هایی که قصد آموزش صفحات مجازی (از جمله مجازی باز) را دارند و همچنین عدم امکان و توانایی تیم در نظارت 24 ساعته بر فعالیت ها، نظرات، مطالب و ارتباطات، بنا به پیشنهاد یکی از اعضای تیم مجازی باز و رای مثبت تیم، برای اولین بار، در تاریخ مذکور، طراح قالب موظف شد تا تیک تاییدی بر پیامها و پاسخ هایی که از طرف حساب کاربری مدیران میباشند قرار دهد. امکان ارسال پاسخ برای نظرات کاربران ویژه وجود ندارد!

 

نکته مهم هیچکدام از پاسخ‌ها، ارتباطات داخل وبسایت، ایمیل ها ویا هرنوع ارتباط تیم درقالب ارتباط پشتیبانی بدون تیک () صورت نمیگیرد. لطفا دقت نمایید در صورت مشاهده، مورد را سریعا گزارش نماییدبرو به این صفحه. تیم مجازی باز در رابطه با سواستفاده افراد در درون صفحه وب که ناشی از سهل انگاری افراد باشد هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. ضمنا تمام اعلانات و پیام های جمعی تیم مجازی باز با لوگو و نام مجازی باز در وب منتشر خواهد شد.

  

امکان درخواست  بصورت پیش فرض تمام حساب های کاربری مدیران و نویسندگان در وبسایت مجازی باز تایید شده اند اگر تمایل به درخواست تیک تایید در این وبسایت را دارید باید بصورت فعال به سوالات پاسخ داده نشده از طرف مدیریت پاسخ دهید [یا در یک کلام ساده فعال باشید] و به جمع ما بپیوندید.

 

فرم درخواست جهت درخواست تیک تایید، نظارت بر فعالیت در وبسایت و درخواست عضویت در تیم نویسندگان، فرم انتهای صفحه را تکیمل و ارسال فرمایید، ضمنا  فراموش نکنید که در بخش  شرح درخواست ، بنویسید: درخواست عضویت در تیم نویسندگان

  

 

 

 

2- «نماد تایید اشخاص حقیقی»

نماد  
 
طراح  کاف (تیم مجازی باز)

 

تاریخ استفاده  1396/01/05

 
دلیل استفاده  امروزه بحران حمله ربات ها به سایتها و سایر صفحات مشکلی است که اکثر مدیران وبسایت و سایر صفحات با آن روبرو هستند. ربات ها با ایجاد هرزنامه ها و اختلال در مدیریت صحیح مطالب کار نویسندگان وبسایت ها را دچار زحمت و مشکل بیشتر میکنند. از این رو از تاریخ یاد شده تیم مجازی باز با چک کردن آی پی های مختلف و تایید صحت آنها، آی پی ربات های مزاحم (بجز ربات های موتورهای جستجوگر) را بلاک میکنند تا از این طریق هم از مزاحم آنها کاسته و هم از ایجاد آمار و ترافیک جعلی و کاهش سرعت جلوگیری کنند، حساب های تایید شده دارای نشان کاربری تایید شده (میباشند.

 

نکته مهم هیچکدام از حسابهای دارای این نشان،تایید کننده کاربر به عنوان مدیر یا کاربر برتر نیستند! بلکه تیک تایید مدیران مجازی باز بصورت آبی فیروزه ای () [و نماد کاربران برتر (روند غیرفعال)، تیک تایید سبز رنگی () ] میباشد. در صورت مشاهده سو استفاده و یا تخلف، لطفا مورد را گزارش نماییدبرو به این صفحهتیم مجازی باز در رابطه با سواستفاده افراد در درون صفحه وب که ناشی از سهل انگاری افراد باشد هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. ضمنا تمام اعلانات و پیام های جمعی تیم مجازی باز با لوگو و نام مجازی باز در وب منتشر خواهد شد.

 

 

3- «نماد تایید صحت معرفی»

نماد  نماد تایید صحت معرفی
  

تاریخ استفاده  1396/03/30

 
دلیل استفاده  این نماد در صفحه معرفی کاربران (پروفایل ها) قرار خواهد گرفت و بدین معناست که آنچه که فرد سعی در معرفی خود در نام کاربریش داشته حقیقی است. (به طور مثال پروفایل با وجود این تیک، پروفایل کاربری که در یورزنیم یا نام کاربریش درج شده "مدیر"، صحت دارد.)
 

 

 

 
فرم درخواست
 
توجه: ضروریست فرم درخواست حاوی اطلاعات زیر باشد:
مشخصات  اولیه شامل: 1- نام و نام خانوادگی 2- ایمیل 3-شرح درخواست (نوع درخواست)
معرفی اختصاری شامل: 4- سن و جنسیت 5- سابقه فعالیت در فضای مجازی (مدت زمان و مهارت) 
 
پر کردن موارد ستاره (*) دار الزامیست.
 
 

 مرورگر شما کد امنیتی را ذخیره کرده است، ابتدا با کلیک روی دکمه تجدید در پایین، کد امنیتی را تازه سازی کرده و سپس وارد نمایید!
تجدید کد امنیتی 
 
 ارقام فارسی و انگلیسی پذیرفته می‌شوند  
️️ اطلاعات شما نزد تیم مجازی باز امن خواهد ماند

ارسال نظر یا طرح پرسش

Code Center